new-seo-blog

Według badań przeprowadzonych przez jedną z największych platform sklepowych – Shopify, blog sklepowy jest najsilniejszym „narzędziem” pozwalającym na odpowiednie pozycjonowanie sklepów internetowych w wyszukiwarkach. Najistotniejszą kwestią w tym temacie jest liczba słów kluczowych oraz fraz występujących w danym blogu, jak wiemy im większe nagromadzenie słów kluczowych tym wyniki pozycjonowania a tym samym osiągane cele biznesowe są lepsze. Za idealny przykład może nam posłużyć strona internetowa: http://www.riverpoolsandspas.com/blog/

Capture

Po jednym z wpisów na blogu ww. strony i późniejszym opublikowaniu danego wpisu w magazynie NEW YORK TIMES strona wskoczyła na pierwsze miejsce wśród wyszukiwanych stron dotyczących budowy basenów, a sam właściel podsumował wydarzenie dosyć prostymi słowami oddającymi wartość pozycjonowania w dzisiejszym świecie e-commerce: „24 godziny po ukazaniu się artykułu był on pozycjonowany na pierwszym miejscu wśród wszystkich możliwych wyszukań w Google zawierających słowa kluczowe. Za pomocą narzędzia Google Analytics dostrzegliśmy, że tylko i wyłącznie jeden post zapewnił nam wzrost sprzedaży aż o 1,8 miliona dolarów.”…

 

Link do artykułu: http://www.shopify.com/blog/13329281-why-every-ecommerce-business-needs-a-blog-and-9-ideas-to-get-you-started#axzz2xv120HAe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.Required fields are marked *